duminică, 21 noiembrie 2010

Suflet gol



Nu vedeam niciun motiv să îmi fie teamă. Nu-mi puteam închipui niciun lucru de care îmi mai putea fi frica, cel puţin nu fizic. Am început să când o melodie de la Blink 182 şi să râd isteric, însă era doar o reacţie adversă a depresiei mele.
– E drogată!
– Ce e păpuşă, iţi e poftă de scanc? Te asigur că nu sunt drogată, doar mă distrez.
Este unul dintre puţinele avantaje pe care le ai atunci când pierzi TOTUL. Eşti liber să faci ce vrei atâta timp cât nu mai ai pe nimeni care să sufere lângă tine şi pentru faptele tale. Eram în mijlocul străzii când o maşina se apropie în viteză. Ş****n se intoarce nervos:
– Ai innebunit? Vrei să te sinucizi ?


Va urma!

2 comentarii:

  1. Salut din punctul meu de vedere postarea este reusita, dar as dorii totusi sa spui si numele celui ce a facut poza sau daca nu macar sa ma intrebi si eu sa-ti dau voie sa o publici fara sa spui a cui este... o alta persoana mi-a cerut acordul, iar eu i-am dat voie. Alta data sa faci si tu asa.
    A.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,adevarat,imi cer scuze ca nu am cerut acordul,insa poza am gasit-o ratacita pe net,nicidecum pe un cont adevarat.Mii de scuze,o sa am grija sa fie schimbata

    RăspundețiȘtergere